آیین اختتامیه بیست‌وچهارمین رویداد رسانه‌های ایران برگزار شد؛

کسب رتبه برتر برای صبح ساحل  



وزیر ‌‌فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های کشور از برترین‌ها و پیشکسوتان این حوزه تجلیل کرد و در این رویداد مجموعه رسانه صبح ساحل از بین صدها رسانه‌ به عنوان غرفه برتر نتخاب شد.

 

به گزارش صبح ساحل، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن تبریک روز جوان افزود: خوشحالیم که بعد از چندین سال جشنواره رسانه‌های ایران در این ایام برگزار شد. برگزاری این دوره از نمایشگاه طبیعتاً نیازمند تمهیدات بیشتری بود، این کار بزرگ به همت همکاران من در معاونت رسانه‌ای و تبلیغات آقای دکتر مهدی پور، آقای شمسایی، آقای شیرعلی، آقای محمدیان، آقای آغاسی، و سایرین انجام شد و این موضوع را به نحو احسن مدیریت کردند.

اسماعیلی گفت: استقبال مخاطبان و حضور بیش از ۲۰۰ هزار نفر در نمایشگاه شایان تقدیر است و ما از تمامی اصحاب رسانه، مدیران، مسئولان گرامی، سردبیران، دبیر سرویس‌ها، خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران تشکر می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: این نمایشگاه محلی برای گفتگو و ارائه دیدگاه‌ها برای نقد اصحاب فکر، اندیشه و سیاست در یک فضای سالم بود. برگزاری این رویداد با صدها نشست توسط اندیشمندان، سیاست ورزان و ارائه راه‌حل و بیان دغدغه در حوزه‌های مختلف و با حضور گروه‌های سیاسی و شخصیت‌ها با علایق گوناگون سیاسی و گرایش‌های مختلف در یک مکان و در کنار هم بسیار حائز اهمیت بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در سال آینده با زمان‌بندی بیشتر با فرصت بهتر و با اطلاع رسانی مناسب‌تر جشنواره‌ای بهتر ارائه نماییم.

وی در پایان عنوان کرد: در روابط عمومی وزارتخانه با ایجاد یک صفحه در پایگاه اطلاع رسانی برای بیان نقدها از این جشنواره‌ اضافه می‌شود که مخاطبان می‌توانند از این طریق نقد خود را عنوان نمایند و به بهترین و سازنده‌ترین نقد جوایز نفیسی به انتخاب هیئت داوران برای اصحاب رسانه تقدیم خواهد شد.

در ادامه این اختتامیه از برترین‌های ۷ بخش که شامل: بخش خبرگزاری، رسانه های نوین، انسان‌رسانه، بخش روزنامه، پایگاه‌خبری، هوش‌مصنوعی و استانی تقدیر شد.

 

مجموعه صبح ساحل نیز به عنوان رسانه‌ی برتر استانی در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران انتخاب شد.

عملکرد رسانه صبح ساحل در سایر شاخص ها مثبت ارزیابی شد و جایزه ویژه این بخش از سوی مهراب رشیدی، قائم مقام مدیر مسئول و سردبیر روزنامه، دریافت شد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها